onsdag 15. mai 2013

Happy Spring Tilda #3



Her er et kort jeg lagde til en
som ble konfimert forige helg.


Happy Spring Tilda har jeg malt med Distress Ink.

Farger: Tattered Rose, Vintage Photo,
Walnut Stain, Antique Linen og Old Paper. 


Dies: Spellbinders, Magnolia og Lifestyle Crafts


På bakgrunnen hvor jeg har plassert tilda, har jeg stemplet på litt møster
og brukt perlelim (Liquid Pearls - White Opal) rundt kantene.


Konfirmant-stempelet er fra North Star Stamps og 
blomstene er fra Magnolia, Kort Og Godt og Hobbykunst.


Annet: metallpynt fra Kort Og Godt, bånd,
osteklut, halvperler og symaksin.


Dette kortet har jeg brukt til å delta på:
utfordring #85 - alt er lov, hos Kort O Mania
og utfordring #27 - dies og/eller punch, hos Scrap'a'Long


Takk for at du besøkte bloggen min:)

...


5 kommentarer:

Cathrine sa...

Wow, for et helt utrolig vakkert kort! Flott med lag på lag og masse fin stæsj!

Takk for at du deltar på vår utfordring hos Kort 'O' Mania!

Hilsen DT Cathrine ;)

Rita sa...

kjempe fint kort du har laget :) Så fint pyntet og et nydelig farget motiv :) Klem Rita

Scrap och Ting sa...

Vilket sött kort, så himla fint!

Merethe sa...

Så nydelig kort, flott bruk av dies.
Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

Klem fra Merethe

Knerten sa...

Nydelig kort, Kristine, og jammen ble du valgt til topp tre også, grattis ! Velfortjent :-)