tirsdag 14. mai 2013

Sitting Wedding Tilda - Konfirmasjon



Her er et kort jeg lagde til en konfirmant.
Mønsterpapiret jeg har brukt er fra Maja Design.


Sitting Wedding Tilda har jeg malt med Distress Ink.

Farger: Milled Lavendel, Vintage Photo, Tattered Rose,
Walnut Stain, Antique Linen og Old Paper 


Konfirmant-stempelet er fra North Star Stamps, og
sommerfuglene stanset jeg ut med en Punch fra Martha Stewart.


Dies: Magnolia og Lifestyle Crafts
Blomster:  Bikuben (lilla), Kort Og Godt (off-white) og Hobbykunst (hvit)
Annet: metallpynt fra Kort Og Godt og symaskin


Dette kortet har jeg også brukt til å delta på
utfordring #85 - alt er lov, hos Kort O Mania.


Takk for at du besøkte bloggen min:)

...




1 kommentar:

Elisabeth sa...

Nydelig konfirmasjonskort.
Tusen takk for du deltar hos Kort O Manian.
Lykke til!
Mvh Elisabeth