søndag 1. september 2013

Hello Little Butterfly #1



Hei!
Her er et kort jeg lagde til en som hadde bursdag i går. 
Kortet er 12,5 x 12,5 cm og det nydelige mønsterpapiret er 
fra Maja Design.


Hello Little Butterfly har jeg malt med Ditress Ink.

Farger: Vintage Photo, Tattered Rose, Walnut Stain,
Antique Linen, Milled Lavendel og Black Soot


Jeg tok også glitterlim på sommerfuglen.


Dies:
Tim Holtz - tallene og bokstavene
Magnolia - vimplene
Spellbinders


Innsiden:


Annet:

bånd fra en interiørbutikk
blomster fra Bikuben
perlelim - Liquid Pearls (White Opal)
halvperler på rekke
Crackle Paint (på tallene)
osteklut
hyssing


Takk for at du besøkte bloggen min:)

...



3 kommentarer:

Camilla sa...

Så søtt kort Kristine! Nydelig fargelagt og så vakre papirer.
Klem, Camilla

Kjersti sa...

Så nydelige kort du lager! Takk for besøket på siden min, hyggelig å se noen nye fjes også:)
Klem fra Kjersti:)

Ida sa...

Kjempefin Tilda, og stilig med Hurra i bokstaver inni!:))
Ida